شلوار زنانه و تفاوت های آن با شلوار مردانه

۲ بازديد

تعریف شلوار یک چیز است و این ارتباطی به زنانه و مردانه بودنش ندارد! اما مسلما مثل سایر پوشش های مردانه و زنانه، میان شلوارهای زنانه و مردانه نیز تفاوت هایی وجود دارد که البته بسیاری از ما از آن ها بی اطلاعیم. زیرا وقتی برای خرید شلوار زنانه به فروشگاه مراجعه کرده ایم، فروشندگان شلوار مد نظر ما را در اختیارمان گذاشته اند و اینطور نبوده که خودمان بخواهیم از میان مدل های مختلف، مدل های زنانه را انتخاب کنیم.

با این حال فهمیدن تفاوت های میان شلوارها، خالی از لطف نیست. فاق بلند مهمترین تفاوت میان شلوارهای زنانه و مردانه محسوب می‌شود و این تفاوت در شلوارهای پارچه‌ای کاملا مشهود است به طوری شما اگر یک شلوار مردانه بپوشید همان لحظه اول متوجه می‌شوید که این شلوار، زنانه نیست چون راحتی لازم را برای شما ندارد.

علاوه بر مورد گفته شده، جایگاه دکمه، تعداد پل ها، قد نسبتا کوتاه‌تر، دور باسن بزرگ‌تر، سایزبندی کوچک‌تر و … نیز جزئیاتی هستند که در زمان خرید شلوار زنانه مخصوصا شلوار های جین به شما کمک می‌کنند تا متوجه شوید که شلوار مورد نظرتان زنانه است یا مردانه.

البته همانطور که بالاتر گفته شد شما اگر بخواهید از یک فروشگاه، مثل فروشگاه فردوس آنلاین شلوار زنانه بخرید می‌توانید از فروشندگان کمک بگیرید یا این که به بخش شلوارهای زنانه مراجعه کنید و با خیالی آسوده مدل دلخواه خود را از میان صدها مدل انتخاب کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.